07 februari 2014

Knähunden Loke

Vill passa på att önska alla nya läsare välkomna, hoppas ni kommer trivas!
Lämna gärna spår efter er så jag kan kika in hos er också!



Innan när jag rensade i klädkammaren och garderoberna hamnade alla kläder och saker i Lokes säng... Han har sovit hos oss i sängen och på golvet i några veckor, men förra helgen blev jag trött på att ha allt ligga framme. Så nu är kläderna undanplockade och gossen har fått tillbaka sin säng!


På tal om förra helgen så tog jag dessa bilder när mamma och pappa var hos oss och tittade på Melodifestivalen. Loke har suttit i våra knän sedan han var valp och det är mysigt att han fortfarande vill vara nära, men han inser inte att han blivit så stor! En "liten" knähund på 35 kilo...

Idag på jobbet har jag skyltat om och packat upp massor med nya fina inredningsdetaljer!
Tog lite bilder som jag visar i nästa inlägg.

Ha en trevlig fredagkväll!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: