07 februari 2014

Att byta hylla


Här om dagen fick jag för mig att städa under sängen... Vi har ju såklart dammsugit där under innan, men det har liksom hamnat mer och mer saker där med tiden, så det har varit svårt att komma åt (och vi är för lata för att plocka bort allt först och dammsuga sen). I alla fall så hittade jag inte bara hundhår och dammråttor utan en tallrikshylla som vi fått av svärmor. Tanken var att sätta den ovanför skrivbordet, men sen fick vi omtapetserat och så blev det inte av. Tyckte det var synd att den skulle ligga där, så jag la ut en annons med vår andra (den på bilden) och nu är den såld! Visar bild på hur det blev med den "nya" så snart jag kan ta kort i bra ljus! :) 

Egentligen skulle jag vilja bygga en egen efter egen ritning, men det där med att såga är inte riktigt min grej... Jag önskade mig faktiskt hjälp att bygga en i julklapp, men det var ingen som nappade...

KRAM

Inga kommentarer: