19 januari 2014

Kompisarna


Idag har jag och Loke träffat kompisen Rockis och Bellis! 
Blev en lång promenad i skogen och massa bus. Det är så roligt att gossarna går så bra ihop och blir glada av att ses! Vi försökte ta fina bilder på dem ihop, men de hade ingen lust att sitta still... Hihi.. :)

Jag har också hunnit med en tur till Romanäs med Petra. Vi tänkte ta lite fina bilder, men när vi kom ut blåste det halv storm, så vi sökte skydd vid några hus och tog foton där istället! Har inga att visa än, men de jag tog på Petra blev kanon att döma av vad jag kunde se genom linsen! ;) 

När jag kom hem var jag alldeles stelfrusen. Har krävts både varm choklad och te för att jag skulle tina upp! Skönt att komma ut och gå och andas frisk luft, så kan man mysa inne med gott samvete! 

KRAM

Inga kommentarer: