23 januari 2014

Att äga en gunghäst


Vilken fin dag jag haft! Började med att jag körde älsklingen till jobbet vid halv fem i morse, sen åkte jag hem och sov några timmar till. Vid tio hämtade jag Petra och så gav vi oss av till Ingers blommor i Sommen, Boxholm och slutligen Mantorp. Tyvärr fanns inte porslinet jag skulle köpa på City gross, men denna häst från Affari fick bli dagens bästa köp! När de började säljas för ett par år sen förstod jag inte vad det var som var så speciellt med dem, men de har verkligen vuxit i mina ögon och nu vill jag redan köpa en till! :) Fint att ha något annat än krukor och lyktor i fönstren. 

I eftermiddag har jag och mamma kikat lite på stan. Jag köpte sprayfärg så nu ska jag pyssla och se om det blir som jag tänkt! Vad jag ska göra visar jag en annan dag! 

KRAM

Inga kommentarer: