22 januari 2014

Ett skåp och en hylla


Idag har jag hunnit med massa roligt! Först förmiddagsfika hos min bror som fyller år idag. Sedan hem en stund och ut med Loke. I eftermiddag har jag fikat med Julia och Carro. Mycket prat och lika mysigt som alltid! Nu ikväll har jag hämtat ett skåp och en hylla som jag köpt på facebook-loppisen. 

Zinkskåpet är från Madam Stoltz men har inte funnits i butik på flera år. Har sett det hemma hos andra och tyckt att det varit så mysigt, så jag la ut en efterlysning på loppisen och fick hjälp av en tjej vars vän hade ett hon kunde tänka sig att sälja. Så glad att jag äntligen hittat ett! :) Hämtade även en hylla som var lite av ett impulsköp, men det är alltid bra att ha! Vi börjar bli lite trångbodda här hemma.... Undrar vad det beror på? 

Hihiii....

KRAM

Inga kommentarer: