08 januari 2014

Chokladpaj


Den här pajen bakade jag i helgen och den har räckt nu i veckan också! 
Pajdeg special, bananer, mjölkchoklad och daim. Supergott med ljummen paj till kall glass!
Hojta till om någon vill ha receptet!

Men nu är det slut på allt onyttigt, dags att börja tänka på kost och träning igen!

Idag har jag fixat och donat hemma med lite nya saker. Har väntat på att Ljungs ska få in en lampa som jag väntat på sedan början på november, men eftersom de fortfarande inte vet när den dyker upp köpte jag en tavla för mina presentkort istället! Vill jag köpa lampan sen om den kommer får jag sälja så jag får pengar till den då... För nu är det nämligen nästan slut i min lilla inredningsbudget. Köpte ett väggskåp från Ib Laursen på facebook-loppisen igår och fick hem det tillsammans med en hylla idag. Så ikväll har vi mätt och skruvat, pustat och stönat, och tillslut kom det på plats! Så roligt med lite förändring! Jag tog bort zink-hyllan som jag hade i köket och bytte mot den nya hyllan och skåpet. 
Ska visa bilder så fort jag hinner fota i dagsljus...

KRAM

❤️

Inga kommentarer: