07 januari 2014

20 korta fakta om mig

1. Jag är 22 år.
2. Har bott i Tranås i hela mitt liv. Först hos m & p, nu tillsammans med S.
3. Jag och S har varit ett par sedan år 2006 och förlovade oss år 2008. 
4. Drömmer om att driva ett eget företag inom inredning.
5. Jag är perfektionist.
6. Är duktig på att visualisera tankar innan jag genomför dem.
7. Har blivit blödig sedan vi köpte Loke och kan fälla tårar bara jag tittar på honom. 
8. Luktar alltid på mat innan jag smakar.
9. Har tre bästa vänner som betyder ofantligt mycket för mig.
10. Är rädd för döden och känner periodvis stark ångest pga detta.
11. Önskar att få barn innan jag blir 25 år. Vill få två barn och vi har redan bestämt namn om vi får en dotter. Och jag har ett favoritnamn om vi får en son.
12. Jag har en egen budget för inredning och försöker alltid att sälja gammalt innan jag köper nytt.
13. Önskar att jag hade vågigt hår.
14. Känner en enorm tillfredsställelse när jag dricker Coca-Cola Zero och nyponsoppa. 
15. Hade glasögon när jag växte upp, och har forfarande kvar synfel, dock inte lika allvarligt. Nu bär jag glasögon för att det är snyggt.
16. Saknar min släkt i Eskilstuna som vi besöket allt för sällan. Känner frid i själen när vi är där.
17. Ska bli mitt mest vältränade jag under 2014. Gick ner 14 kg under förra våren, upp 6 kg under höst/vinter. 10 kg ska bort, så har jag gått ned 17-18 totalt. 
18. Har alltid haft höga krav på mig själv att lyckas med saker jag tar mig för.
19. Kan spendera timmar med att titta på inredningsbilder och fantisera kring hur vi ska ha det hemma.
20. Drömmer om att resa till Los Angeles, London och någon grekisk ö. 

Inga kommentarer: