08 oktober 2013

Vill ha, vill ha...

Just nu är jag inne i en period då jag inte kan få nog av inrednings-inspiration och letar runt efter allt möjligt på nätet. Tyvärr finns det inte så mycket bilder som känns som min stil, men kikar mycket på Lexington, Artwood och pb home. Sen finns ju Instagram som är toppen! Tänkte kanalisera mina tankar och göra en liten lista på saker som jag vill inskaffa till hemmet! 

Mer rutiga textilier! Har köpt tyg liknande detta på Inne som det ska bli kuddfodral av! 


Lykta Victor från pb home. Vill gärna ha två vita men de kostar skjortan nya och verkar dessutom vara slut överallt... 


En hylla liknande denna. Ska nog allt ge mig på att bygga en själv! Vill ha fyra lite större krokar istället för fler små...


Stort växthus som är flera år gammalt, men kanske går att få tag på begagnat? 


Ja denna har ni ju sett innan, men kommer tjata om fåtöljerna tills de blir våra!

Nu ska jag kela lite med lilla älsklingen och vänta på att stora älsklingen ska komma hem!

KRAMAR



Inga kommentarer: