29 oktober 2013

Hallen


Den här fina hyllan från Ellos har jag suktat efter länge, så när jag fick bra rabatt passade jag på att klicka hem den. Är supernöjd! Precis lagom höjd och rätt "känsla". Spegeln är från Ikea och resten hade jag sedan innan! Den stora väggbonaden från Grand design har flyttat in i vardagsrummet bakom soffan. Det visar jag en annan dag! 

Jag har sålt en hel del på facebook och har köpt lite nytt till hemmet för de pengarna. Så jag har mycket saker att flytta runt på och lull-lulla med. Innan när jag köpt något nytt har jag ersatt något som jag inte tyckt lika mycket om och som inte känts rätt. Nu känns det mesta rätt... Gäller bara att få ihop harmonin och hitta plats till allt! :)

I helgen har vi varit i Skåne och firat Agnes som fyllde sju år i lördags. Jag åkte på loppisrunda på förmiddagen och sedan vidare till Sara & Daniel och hjälpte till, sen kom de andra gästerna och vi åt och fikade massa gott! Vi låg kvar hos dem över natten och det var mysigt som alltid! Resten av tiden spenderade vi hos svärmor och hjälpte henne med allt möjligt, vilade och lekte med hundarna. På måndagen åkte vi en liten runda och jag köpte ljuslyktan i hallen. Har sökt efter två sådana länge men inte kommit till skott. Nu fanns det förstås bara en när jag hittade dem i butik.. 

Nu ska jag lull-lulla lite innan det är dags för sängen!
Fullspäckad vecka, så det är bäst att ta vara på sömnen!

KRAM

Inga kommentarer: