17 september 2013

Rutigt


Jag har verkligen fastnat för rutiga tapeter! Ett tips är att kika på sidan tapetvaljaren.se! 
Där kan man söka på färg/mönster/pris och hitta mängder av varianter. Jag har en bild i huvudet av en rutig tapet som jag vill ha, men jag har inte hittat den än... Den tredje har vi i köket nu! Den fanns när vi flyttade in och det var ju toppen! Jag gillar även de två första tapeterna, är nog snygga som fondvägg! 

Den här helgen har det verkligen varit fullt upp! I går jobbade jag. Sen mötte jag killarna på stan och vi kikade lite snabbt på Tranåsmässan. Eftermiddagen spenderades hos syrran. Efter det gick jag hem och fixade mat till killarna och gjorde mig i ordning. På kvällen var jag hos Stina på inflyttningsfest! Supermysig lägenhet och det blev en rolig kväll med tjejerna! Tack snälla! :)

Idag har jag varit uppe med tuppen och tvättat! Känner jag killarna rätt så dröjer det några timmar innan de vaknar... Så jag och Loke har morgonmys framför Nyhetsmorgon! <3

KRAM 







Inga kommentarer: