26 augusti 2013

Måndags-tankar

Satt en stund på balkongen ikväll efter jag gjort allt det obligatoriska... Även fast sommaren är helt underbar kan jag inte låta bli att känna tillfredsställelse över att hösten är på intågande! Njuter verkligen av den friska luften och allt vad hösten innebär. När jag satt på balkongen sprang Loke ut och in så jag tog ett kort när han stod och spanade på mig i köket! 

Titt-ut!

Den här otroligt fina baljan fick jag av syrran igår. Vi har förresten haft en toppen-helg! I lördags jobbade jag, sen var vi hos mamma & pappa och grillade och spelade kort. I söndags tränade vi, sen umgicks vi med syrran och hennes man. Kikade på deras nya segelbåt, en riktig bjässe! Ser fram emot att få segla med dem nästa sommar! Sen pratade vi mycket om framtiden och jag kan inte annat än känna lycka och mina tankar går hela tiden till ett motto jag brukar tänka på. Att allt löser sig. Hur osäker framtiden än känns med mål och viljor man har så löser det sig. Alltid. 

Jag har inte suttit så mycket på balkongen den senaste tiden... Den har liksom glömts bort lite. Men nu ska jag sätta mig där en stund varje dag och känna lugnet. 

Och få sällskap av Lill-killen såklart! 

Hoppas ni haft en fin helg! 

KRAM

Inga kommentarer: