23 augusti 2013

Klippning

Har gått ett tag och klurat på vad jag ska göra med mitt hår... Var inne på att spara ut det, men eftersom mitt hår är så tjockt kräver det mycket jobb och tar tid att göra i ordning på morgonen. Den tiden vill jag gärna lägga på annat i livet! Så därför har jag bestämt mig för att klippa en längre page igen. Trivdes jättebra i det! Går snabbt att föna, fixa lite med voloummastern och sen håller det sig hela dagen utan att tappa volym. Just nu känns det bara som att det hänger två stumpar så efter några timmar åker det upp i en tofs... Sist jag klippte mig var det på Hår o Sånt hos Sofia Palm och jag har bokat hos henne igen! Hon var jätte-duktig och noggrann så det kändes tryggt. Känner mig ju annars bekväm med att klippa själv, men en klippning vill jag unna mig. Det fanns dessutom tid på min födelsedag, så det får bli min present till mig själv! 


Ungefär så här långt är tanken! 

Och jag ska be henne att klippa upp det lite runtom så jag får volym och att det ligger snyggt bak...

Åhh vad jag längtar! 

KRAMAR


Inga kommentarer: