11 augusti 2013

Uppdaterad: Önskelista 22 år


Eftersom vi snart når mitten av augusti är det inte så långt kvar tills jag fyller år! Så jag tänkte visa er min önskelista om det är någon som vill ha tips! :)

1. Presentkort på Ljungs blommor (till Mateus-porslin)

2. Gammal hink från Lyckeby, 12-15 liter



3. Bidrag till Byholma fåtölj från Ikea


4. Zink-hus från Walther og Co, modellen på bilden.


5. Bidrag till Welcome-skylt från Interiörhuset, finns på Önska.


6. Två stycken bäddset Benzy till enkelsäng, från Ikea. 249 kr styck

7. Tvål från L:A Bruket. Vildros eller Salvia/rosmarin/lavendel. Vet inte om de finns på Forma rum? Kostar 199 kr styck. Finns att beställa på elliscorner.se för 189 kr.



MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Tanja sa...

Svar:
Åh, vad dumt!! Nu blev jag ju så nyfiken vad det stod där bara för det, haha!!

Tack Anna, vad snällt av dig! Roligt att man kan inspirera. Du är ju också helt fantastiskt, lyckats med 12kg är så grymt ju och de 2kg som du gått upp under semestern är troligen mest vätska som släpper snabbt igen!! Du kommer nå dina mål med den viljan du har!! Om jag får fråga, hur lång är du? För jag tänker mig dig som rätt lång och 65 låter så lite då, men du vet troligen bäst själv vilken vikt so passar dig bäst. Mitt mål var faktiskt först 55, men nu när jag är här, på 58 så känner jag att det räcker, jag vill ha kvar mina bröst och former faktiskt.. Men det är svårt att inte ha något "större"/konkret mål längre om du förstår vad jag menar? Men jag kommer troligen in i det snart också! :)

Men tack för din kommentar, blir verkligen glad och uppskattar det till tusen. Kram!!