02 juli 2013

Tisdag



Våra dator-problem fortsätter, ena dagen är den helt okej och nästa dag kraschar program efter program. Dock fungerar inte det trådlösa internet. S har kikat på en iPad ett tag och nu när vi bara kan ha datorn kopplade till nätverkssladden beställde han hem en. Så nu sitter jag med den i knät och ska premiär-blogga! 
Igår hade jag en toppendag med fina vänner! Åkte ut till Hätte med Carro och Julia på morgonen. Där myste vi med picknick och passade på att sola när solen var framme. Jag tog även årets första dopp! Kände att det minsann var dags! Efter ett par timmar i Hätte åkte vi in till stan och åt lunch på en uteservering. Jättemysigt!
På eftermiddagen sprang jag till gymmet där jag träffade Petra för ett pass. Jag körde kondition på bandet och cykel samt lite biceps och axlar. Efteråt följde Petra mig hem. Jag hämtade Loke och sen gick vi med henne hem. Tog en omväg över Fröafall så vi fick lite extra motion! Är så skönt att röra på sig!

Idag har jag haft lite egen-tid på stan. Har handlat en ny vattenflaska för det var något som bet hål i min, beställt fat från Mateus och spanat på födelsedagspresent till Petra. Pengarna som jag får in för allt jag rensat bort som jag säljer ska jag lägga på Mateus, så får jag köpa någon del varje månad och önska mig när jag fyller, så ska jag nog få ihop min samling tillslut! 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: