10 maj 2013

Resultat 14 veckor

Resultat-bild från när jag började räkna kalorier den 28 januari tills idag!
Jag ser stor skillnad, och märker den inte minst på kläder. Ser fram emot när jag nått mitt nästa mål så jag kan köpa nya byxor och ha jeans som sitter tajt igen!
Jag trodde aldrig att det skulle gå så fort eller vara så enkelt att gå ned så mycket i vikt. Men anledningen till att jag tycker att det känns enkelt är för att jag har vant mig vid alla förändringar jag gjort. Ser jag tillbaks på hur jag levde innan när det gäller kost och träning så lever jag ett helt annat liv nu. Se bara på igår när jag frivilligt gav mig ut på en löptur. Innan hade det ALDRIG hänt.
Det kan kännas jobbigt att göra förändringar till en början, men jag har inte ångrat mig en sekund och vill inte tillbaks till hur jag levde innan. Det här är mitt nya liv, på riktigt, och jag trivs så himla bra!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: