13 maj 2013

Bra start på veckan


Tänkte att jag skulle visat er hur fint det blev på balkongen när planteringsbordet kom på plats, men det verkar vara fel på Internet i telefonen så jag kan inte använda några appar och heller inte ladda upp bilder...

I torsdags åkte vi ner till Skåne och spenderade sedan helgen där hos S släkt. Ska visa bilder och berätta mer i ett annat inlägg! Jag hade schemalagt ett par inlägg innan vi åkte så helt tomt blev det inte här på bloggen! 

Idag jobbade jag bara till 14, sen gick jag till gymmet och tränade! Får klämma in träningen så gott det går men just nu hinner jag inte alls så mycket som jag önskar att jag gjorde. När S jobbar kväll och jag jobbar till 18 så måste jag hem till Loke, så varannan vecka går träningen bort på kvällarna. Idag började jag i alla fall med 10 min uppvärmning på cross-trainer. Sen körde jag rygg, biceps och ben. Avslutade med 25 min intervaller på bandet. Jag gjorde illa ryggen igår när jag skulle sätta mig i soffan. Så kände av värk och fick anpassa träningen så gott det gick. Skönt att starta veckan med ett pass! 

Eftersom vi var borta i helgen hann vi inte tvätta och vi har massvis med tvätt som ligger och väntar... Så i morse hade jag inga byxor att ta på mig. Har ett par som sitter bra, några svarta som jag kan ha men som sitter löst och flera par som jag inte ens kan ha för jag tappar dem. Positivt såklart, men lite jobbigt samtidigt!  Så kom jag på att jag har ett par oanvända som jag försökt få på mig innan men som dragkedjan gått upp på, testade att kränga på mig dem och de satt perfekt. Lagom tajt och inget som hängde över i midjan! Kanon! 

På tal om byxor så gjorde jag en beställning på H&M i helgen. De hade 50 % på utvalda varor och jag hittade byxor (som jag hoppas passar) för 99 kr, 2-pack linnen för 49 kr, cardigan för 49 kr och lite annat till bra priser! Är det något jag behöver så är det byxor och bas-plagg behövs alltid, så jag hoppas allt passar bra! Svårt med storlekar nu när jag gått ner i vikt och samtidigt vill gå ner ännu mer...

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: