02 maj 2013

Händelserik dag


Lovade er lite bilder på soffan i dagsljus, men åh så svårt det är att fota i motljus! Min kamera på telefonen har bara blivit sämre, men det är ju smidigare att ta kort med den än kameran... Tycker inte bilderna gör köket rättvisa, men ni ser ju på ett ungefär!

Idag jobbade jag till 14. Vi har fått in jättefina brickor och somriga saker från Different Design som jag packat upp och skyltat. Kom in och kika! Efter jobbet skyndade jag iväg till gymmet och körde biceps och triceps. Vid fyra gick jag iväg till Agneta för att passa Alice några timmar. Vi gick fram på stan och kikade på Ljungs Blommor som öppnat i Moster Mallas gamla lokaler. Herregud vad fint! Massvis med blommor, krukor, Mateus-porslin och lite inredning! Vi gick även till Ica där jag köpte nya murgrönor och sen fikade vi på Wienerbageriet. Mysigt! När vi kom hem igen hoppade vi studsmatta innan det var dags för Bolibompa!
När jag kom hem till mina killar tyckte jag vi skulle passa på att gå ut innan solen gick ned, så jag fick med mig S ut på långpromenad med Loke. När vi gick i Ekmarksbergs-parken kom två rådjur hoppandes. Det är alltid så vackert och rofyllt att promenera där!


KRAMAR

Inga kommentarer: