16 april 2013

Stort tack


Igår hade jag sällskap av Julia på gymmet! Vi körde 25 min cross-trainer (370 kalorier) och 30 min armar. Jag har verkligen saknat sällskap på gymmet. När jag har dippar i min motivation så är det alltid enklare att komma iväg och träna om man är två! Passet gick bra och jag har känt av lite träningsvärk idag. Igår på kvällen gick jag även en power-walk med Loke på 40 min. Det var varmt även fast klockan var halv nio och så otroligt skönt! Idag har jag jobbat hela dagen och har jag gått en 50 min lång PW med Loke runt stan. Jag uppskattar verkligen att Loke har blivit lite äldre och orkar gå långa promenader. Vi behöver träna på att gå fint i kopplet, men det går bättre för varje promenad! 

På tal om Loke så var vi hos veterinären igår och killen fick sin 1 års vaccination. Veterinären här i stan har flyttat till nya större lokaler och det första vi gjorde var att sätta oss i väntrummet för katter. Upps! Allt gick bra, förutom att vi fick vänta ett bra tag innan veterinären kom och golvet var så halt så Loke bara gled omkring. Sprutan märkte han inte ens! Vägde honom gjorde vi också. 35 stadiga kilon visade vågen! 

Och på tal om vågen så är jag på rätt väg igen! Nere på -10 kg och nu är det inte långt kvar tills mitt första mål. Men oj så långt jag har kvar tills jag ser ut som jag vill! Bara att fortsätta kötta på gymmet och leva mitt nya hälsosamma liv så kommer resultaten! 

Jag träffar människor nästan varje dag som ger mig beröm för mina resultat och stöttar mig! Vill tacka så oerhört mycket för alla snälla ord! Att få beröm från någon man inte träffat på länge som säger det helt ärligt och spontant betyder jättemycket och är ännu ett kvitto på att jag kommit långt! TACK. 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: