18 februari 2013

S födelsedag


Lånade hem en lampa från Countryfield från jobbet häromdagen! 
Tanken var att hänga den i köket och jag tycker den gör sig jättebra där!
Fin att titta på och den lyser så fint. Extra mysigt blir det eftersom vi har dimmer!
Den finns kvar på Önska och kostar 598 kr inklusive upphängning.

I helgen har vi haft besök av S syster med familj eftersom S fyllde år igår! Jag lurade honom förresten att lampan var hans present! Tror inte han skulle bli så glad för något som jag vill ha till hemmet, så självklart hade jag ordnat andra presenter.
I lördags gick vi en sväng på stan, lagade god mat och tittade på Melodifestivalen.
I går åt vi en sen frukost och sen åkte de hem eftersom det är en bit att köra och de skulle stanna på vägen.
Det är alltid lika mysigt att ses och umgås. Vi blir alltid så bortskämda när vi är hos dem så det var roligt att kunna gengälda lite! 

På kvällen igår kom min mamma och pappa på födelsedagsmiddag och fika. 

S var nöjd med sin födelsedag och sina presenter. Av mig fick han en parfym från Replay och så hade jag ordnat nya förlovningsringar till oss. Den 1 mars är det fem år sedan vi förlovade oss och S har vuxit ur sin ring för länge sedan och min har blivit sliten. De nya ska inte ersätta de gamla helt, men eftersom det är just fem år sedan känns det roligt med en ny ring att variera den gamla med. Den nya är något plattare och bredare än den gamla, annars är det gravyren inuti som skiljer. I de gamla har vi "060421 AE & SS 080301" och i de nya står det "FÖR EVIGT ÄLSKAD ♥".

Nu ska jag gå en promenad med vår lilla kille. Som förresten snart fyller ett år. 
Inte så liten längre!

MÅNGA KRAMAR



Inga kommentarer: