07 januari 2013

Måndag



Tog bilder i köket innan idag och här är två på nya detaljer! Jag har länge haft ett zinkhus stå på brödlådan men ni vet nog vid det här laget att jag gärna vill ha två av det mesta. Så tanken att köpa ett till har länge funnits och för någon vecka sedan gjorde jag slag i saken och beställde ett likadant plus två andra hus från Walther og Co. På köksbordet står ett glas-hus med salt & peppar från Lot´s Living (julklapp från sis). Vi säljer Lot´s Living på Önska och jag tycker så mycket om det gedigna porslinet! 

Igår och idag har jag njutit av att vara ledig!
Har passat på att rensa ur skåp, gå ut och gå, träna, åkt ut i skogen med Loke, träffat mamma & pappa och sovit ut ordentligt! I morgon väntar jobb 10-18 men sedan har jag några lediga dagar igen och jag ser fram emot att komma igång ordentligt med träningen och strukturera upp vad jag äter. Det har blivit mycket godsaker under julen men nu får det minsann vara slut om jag ska nå mina mål. Var på gymmet igår och det kändes skönt att vara tillbaka. Hade inte tappat så mycket i styrka men blev trött i musklerna snabbt och det tar nog några gånger innan jag är tillbaka. 

Nu ska jag fixa lite med designen på bloggen.
Känner för en ny och fräsch design, så får se vad jag hittar på!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: