04 januari 2013

Januari

Litet skåp från svärmor, lampa Gekås och zinkhus Walther og Co.

Dags för en liten uppdatering!
Jag har inte lagt över några bilder till datorn så det får bli en senare inlägg med en bild-sammanfattning från jul och nyår. Ville bara kika in och säga hej! 

Vi har haft några sköna lediga dagar och spenderade nyåret nere i Skåne med S släkt. Men nu har jag börjat jobba igen och S börjar på måndag. Vi har inventerat på jobbet och jag vet inte hur många tusentals papper, kort och kuvert jag räknat, men det har faktiskt varit skönt och ro-givande. Förundras över hur snabbt en arbetsdag kan gå när det enda man gör är att sitta och tänka "ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju, åtta, nio, tio" eller "två, fyra, sex åtta, tio". 

På söndag ska jag och S åka en sväng till Linköping. Gå i lite affärer och se Hobbit på bio. Det ska bli mysigt att åka iväg bara vi två!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: