16 januari 2013

1 dec - 15 januari


Det är ganska otroligt vad ett hälsosammare liv får en att tänka annorlunda kring saker och ting!
Tidigare hade jag till exempel knappt lagt upp en helbild på mig själv, och nu visar jag er dessa.
Men jag är så otroligt stolt och känner inte att jag har något att skämmas över.
Innan jag började träna kände jag mig stor, pluffsig och slapp i kroppen.
Jag är fortfarande långt ifrån mitt mål och har ju faktiskt bara tränat sedan månadsskiftet nov/dec, och dessutom inte brytt mig om kosten förens två veckor tillbaks. Men jag kan säga att det jag kände innan är som bortblåst! Jag lever ett nytt aktivt och hälsosamt liv och jag älskar det!

Igår blev det ingen träning då jag jobbade hela dagen. Men i morse hade jag sällskap av Julia på gymmet och vi körde 35 min (425 kcal) på cross-trainer och ben. Det var tyngre än i måndags så brände inte riktigt lika många kalorier, men jag tog mig igenom tiden på högt motstånd och är nöjd så länge jag kommer upp i 400.
Innan när jag tränat har jag haft väldigt lätt för att ge upp när det börjat bli jobbigt, men eftersom jag verkligen VILL träna och gör det för MIN skull finns det ett helt annan jävlar-anamma än tidigare och jag har inte gett upp en enda gång när jag kört cross-trainer.
Jag vet att jag orkar mycket mer än jag tror!

Ni vet när man var liten och längtade jätte jätte jätte jätte jätte mycket till något?
Så känner jag inför träningen!

KRAMAR

Inga kommentarer: