13 december 2012

Torsdag


Vill börja med att tacka för responsen på mitt förra inlägg. Är glad att ni förstod vad jag ville förmedla och stöttar mig i mina val i livet! Till alla som står mig nära: Jag älskar er!

Den här veckan har jag tränat mån, ons och tors. Planerar att träna även lör och sön. Ikväll blev det 20 min cross-trainer, ett antal magövningar (vi körde mage igår så det känns i musklerna nu vill jag lova) och sedan blandade övningar för armar. Kändes tyngre än vanligt men den här veckan har jag höjt mig på maskinerna och det känns att jag har blivit starkare. Som alla människor har jag alltid haft muskler, och även fast de inte syns så mycket i dagsläget känns de. Och det gör mig så glad att träningen ger resultat och att mina muskler börjar ta form!

Nu till något helt annat! Det var ett tag sedan jag visade er uppdaterade bilder hemifrån, och de som jag tänkte visa ikväll är inte dagsfärska de heller... men det är ju alltid bättre än inget? Finns inte så mycket tid till att fota då hemmet inte visar sig från sin vackraste sida på morgonen när jag går upp och när jag kommer hem är det mörkt. Och när jag väl tar några bilder så är det tydligen ett himla långt steg att föra över dem till datorn för så långt hinner jag sällan innan det kommer annat i vägen. Nåja, nog pratat om det! Bjuder på lite bilder från köket, i morgonsol och kvällsbelysning. Kan inte bestämma mig för vad jag föredrar, men morgonsolen gör sig ju helt klart bäst på kort!

Trevlig kväll allesammans!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: