14 december 2012

Fredag


Nu har jag landat i soffan efter en heldag på jobbet, en halv kebab-rulle och lite plock och städning här hemma. På spåret rullar på tvn och adventsljusstaken är tänd. I helgen är jag faktiskt ledig både lördag och söndag. Det känns välkommet då jag har mycket jag vill hinna med! Träning, julklappsinslagning, dekorera julgranen, busa med Loke i snön, dela ut julkort, umgås med vänner och annat mys!
Hoppas ni har en mysig kväll och får en trevlig helg!

Lite gamla bilder från sovrummet får stå för bilderna ikväll.
Madrassen som står lutad mot väggen sover Loke på om natten, med en egen kudde och täcke!
Men sen brukar han vakna och vilja komma upp till oss i sängen. Självklart får han det, och han breder ut sig mest av oss alla! Vet inte hur många gånger jag vaknat på morgonen och varit säker på att S försovit sig, men när jag vridit på huvudet är det Loke som ligger på husses huvudkudde!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: