22 december 2012

N.O.H



I morgon jobbar jag min sista dag innan jag får julledigt och tar sikte mot ett nytt år!
Tänkte tipsa er om dessa fina ljuslyktor som finns i tre storlekar för 49-89 kr.
Jag har de stora och de lyser jättefint!
Finns såklart på Önska.

Idag har vi haft en riktigt bra dag!
Började med att gå upp och tvätta, sen vilade vi en stund och gjorde oss i ordning. Vid klockan ett åkte jag och mamma ut till Malinskog och busade med Loke. Sen mellanlandade jag hemma innan jag gick vidare till Julia. Vi bytte julklappar och jag fick jättefina ljuslyktor och tomtar som fått ta plats på mitt stora mateus-fat. Efter en stund gjorde Carro oss sällskap och sen hämtade S upp oss och vi åkte till kyrkan. Där njöt vi av en stämningsfull julkonsert med tvillingarna Enell!
Efter konserten åkte vi och handlade massa godsaker till julafton.
Glögg, skumtomtar, nybakt bröd, kex, ost...
När vi kom hem lagade vi mat och jag gav mig själv en tidig julklapp i form av en klippning.
Begav mig in i badrummet och satte igång och det slutade med en axellång page.
Känns alltid lika härligt att vara nyklippt!

Nu ska jag dejta kudden innan det är dags att gå upp och sälja de sista julklapparna till våra kunder!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: