20 december 2012

Jobb och träning





Den här veckan har jag minst sagt fullt upp!
Har jobbat 10-18, 10-19, 10-18, 10-14 och 17-21. Och imorgon laddar jag för 10-19.

Men det är jätteroligt och jisses vad folk handlar julklappar!
Idag när jag var hemma några timmar på lunch hann jag faktiskt somna i soffan, så när jag kom tillbaka kändes det att huvudet inte riktigt var med, men det blev bättre efter en stund!

Nu ska jag kika lite på tv innan S kommer hem från jobbet. Sen blir det raka vägen i säng om jag ska orka upp i morgon. Får se när jag vaknar om jag orkar åka iväg till gymmet... Tyvärr har träningen blivit lidande denna veckan. Har bara tränat en gång innan jobbet. Men om jag eventuellt kör ett pass i morgon och sen lördag och söndag har jag ändå fått ihop fyra gånger den här veckan! Och det är ju inte illa!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: