13 november 2012

Påslakan och klok gosse

H&M har fått in en hel del fina vinter-nyheter!
Fastnade för påslakan-setet ovan, men det är slutsålt för tillfället.
Jag tror faktiskt att jag ska önska mig något liknande i julklapp. Vi har mest ljusa påslakan och det känns mysigt att krypa ner i ett med jordnära färger nu i vinter.

Idag efter jobbet var vi och handlade, sen har vi lagat köttfärssås med spaghetti, samt unnat oss lite grönsaker och dipp. Mumma!
Det blev några gurk-stavar över så jag ställde skålen på golvet i köket. Loke har legat hos S en stund nu i sängen eftersom S ska sova, men kom precis och la sig bredvid mig i soffan. Sa precis till Loke "det finns en skål till dig i köket med gurka, gå och titta i köket", och nu hoppade han ner och gick dit och smaskade.
Han är så klok lille gossen!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: