11 november 2012

Fars Dag


Tänkte skriva att jag kikar in för att önska er en trevlig helg, men eftersom helgen börjar lida mot sitt slut får jag önska er en bra start på nästa vecka!

Här hemma myser vi med tända ljus och tittar på EMA.
Snart dags att börja tänka på sängen och få några timmars sömn.
Jag hade tagit fel på datumen så det blir en till veckas praktik för mig på Önska.
Jag vill ju gärna komma igång och jobba på riktigt och få en inkomst, men får tänka att det är bättre för mina jobb-möjligheter att vara på Önska en vecka till än att vara hemma.
Som tur är trivs jag hur bra som helst, både med att arbeta i butik och kollegorna så jag tycker det är roligt att gå dit varje dag!

I eftermiddags var vi en sväng uppe hos m & p för att fira pappa på hans dag.
Min fina bästa älskade pappa

Även Peter, Jens, Agneta och Alice var där. Vi fikade, pratade och hade det mysigt.
Av oss fick pappa en tjock stickad tröja, en tavla som jag textat och After Eight. 
Funderade länge på vad jag skulle texta på tavlan. Om jag skulle skriva en dikt eller hitta en betydelsefull mening men jag ville att det skulle vara något som kom från hjärtat,
så fick det bli en kärleksförklaring till m & p. 


MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: