22 oktober 2012

Spinkarp

Här blir det glest mellan inläggen!
Har tyvärr inte hunnit fota det jag köpte i Ullared eller något annat roligt heller för den delen...
Men jag har hunnit med en hel del annat!

I torsdags var det "Girls Night Out" på stan. Butikerna hade öppet till nio och det bjöds på tilltugg, erbjudanden och goodiebags. Jag och Petra gick en liten sväng efter jag slutat och det var mysigt att strosa runt!

I lördags var jag bjuden till Isabel på tjejkväll för att fira hennes födelsedag.
Det var roligt att ses alla tjejerna och vi åt gott och hade det mysigt!
Isabel har en Schäfer-valp som är jämngammal med Loke.
Jag tyckte att de var ungefär lika stora men när jag kom hem kändes Loke jätteliten!

Igår åkte jag, mamma, Petra, hennes mamma och en annan väninna ut till Spinkarp.
Vi hade bokat in en spa-dag och fick varsin behandling på 50 minuter.
Jag valde en behandling med lera från Ungern, som smörjdes in på kroppen och sedan fick jag ligga inplastad under tiden den verkade. Fick även ansiktsmask och massage. Det var jätteskönt och verkligen något jag kan rekommendera! Vi satt även i en massage-stol, badade i en bubbelpool som stod ute och fick fotbad. Jättemysigt!

Jag kände redan i torsdag att en förkylning var på gång, och idag när jag gjorde i ordning mig blev jag alldeles kallsvettig och fick stark huvudvärk. Näsan rinner och halsen svider.
Så fick tyvärr avstå praktiken idag, men jag hoppas att jag kan gå dit om någon dag!
Nu ska jag koka mig lite te-vatten och krypa upp i soffan under en filt.
Hoppas allt är bra med er!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: