02 oktober 2012

Inköpslista Ullared: Lampfötter


Ni som inte är intresserade av Ullared får ursäkta att det blir mycket prat om resan,
vad jag ska köpa och pengarna jag försöker spara ihop!

Men här kommer i alla fall en sak jag ska titta efter!
Dessa fina lampfötter har jag köpt på tidigare resor och jag hoppas att de fortfarande finns i sortimentet, annars finns det förhoppningsvis någon annan som faller mig i smaken.
De kostade om jag inte minns fel 119 kr styck, 
lite skillnad mot vad man får betala i andra butiker!

Idag har jag hunnit med mycket. På förmiddagen kom Julia över på en kopp kaffe, vid klockan ett var jag barnvakt åt Alice i några timmar, sen hämtade mamma upp mig och vi åkte på stan och köpte lite kläder till henne. När vi var klara åkte jag till Petra och Marcus och var där en lite stund. Vi hade sedan sällskap hem och nu har jag landat i soffan efter att ha lagat middag!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Liza sa...

Åh va kul med en Gekås-utflykt!
Jag var där för exakt en månad sen!
Dom där lampfötterna har jag med, tycker verkligen om dom!

Ha det bra!

Kram Liza