02 oktober 2012

Garerobsplöjning


God morgon vänner!

Idag ska jag plöja igenom skåpen här hemma en gång för alla och minsann ta fram allt som ska säljas inför Ullareds-resan. Jag kanske till och med kan släppa taget om något som jag inte velat sälja innan.
Vi får se!

Sen ska jag även promenera fram på stan och besöka en butik som jag förhoppningsvis kan få ha praktik hos i några veckor. För att få pengar från arbetsförmedlingen måste jag ha någon aktivitet, och en praktik känns bäst då jag får komma i kontakt med kunder och få erfarenhet från den butiken.
Jag är ju van sedan innan vid att stå i butik, betjäna kunder och sköta kassan, så det är bara roligt om jag får möjlighet till det igen! Och även om den butiken inte har några lediga jobb för tillfället vet man ju aldrig vad det kan leda till i framtiden!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

jenny sa...

duktig du är ;-):-P