26 september 2012

Den som spar...


Idag har jag pysslat här hemma med att gå igenom saker som jag kan tänka mig att sälja.
Har lagt ut en del på facebook och mer kommer det bli!

Vissa saker vill jag ju självklart behålla för att de har affektionsvärde även om de inte används, men resten som bara står och tar plats ska jag i alla fall försöka bli av med. 
Det är skönt nu när jag landat i vilken stil jag vill ha här hemma, för det är lättare att göra sig av med saker som inte passar in nu, som jag kanske hade behållit om det varit för något år sen...

Dessutom har jag och Julia bokat in en resa till Ullared i oktober, så pengarna jag får in för det jag säljer sparar jag så jag kan köpa nya lampfötter och annat roligt där!

För det är väl så man säger, att den som spar hon kan åka till Ullared? 
:)

På tal om att sälja saker så har jag uppdaterat den senaste bloppisen jag hade här på bloggen.
Ni hittar den här!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: