09 september 2012

Helgen


Dessa tre bilder får sammanfatta min helg!
I lördags gick jag och Julia en sväng på stan. I Folkets Park var det knallar och jag hittade stora vita Ljung som jag letat efter. Funderade på om jag skulle ta lila istället, men det fick bli vita!
De passade bra i mina vita trä-krukor!

På kvällen hade vi tjej-fest hos Carro och firade att jag fyllt år.
Jag fick ett presentkort på Inne som jag säkert kommer hitta något fint för!
Vi gick till Parkhallen och dansade men det spelades inte så bra musik tyvärr.
Jalle och Nisse gick ut de med, så de kom dit lite senare.
Tack så mycket för en mysig kväll och tack för att ni finns mina fina vänner!


I morse vaknade jag av att Loke satt och tittade på mig och minsann tyckte att det var dags att gå upp.
Han ser alltid lika rolig ut när han sitter över en och det enda man ser är hans mungipor som hänger ner!

Snart ska jag och mamma åka iväg på valpkurs!
Jalle kan inte följa med idag då Nisse behöver skjuts till tåget.
Ska bli roligt att se vad vi får lära oss idag!

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: