30 september 2012

Sussar


Vet ni?

Den här veckan har jag sålt på facebook-loppisen för ca 1500 kr som jag ska spara till Ullared!
Känns så skönt att bli av med saker som inte längre används och samtidigt se min burk bli fylld med pengar.
Och desto roligare och lättare är det ju att sälja sakerna när man har något roligt att spara till.
Vi har planerat att åka den 15:e oktober så jag har två veckor på mig att sälja ännu mer!

Idag har vi en riktig mys och slappar-dag!
Vi har tittat på både Snövit och Pinocchio. En riktig nostalgi-tripp!
Nu ligger S, Loke och jag i varsin soffa/fåtölj och snart ska vi åka iväg och handla lite smått och förbereda mat inför kvällen och morgondagen. Ikväll är det valpkurs igen så vi måste köpa korv eller något annat mjukt som Loke kan få som belöning. 


MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: