19 september 2012

Mitt nya hus


...i dagsljus.
Visst gör det sig bra i köket?

Idag vet jag inte vart dagen har tagit vägen!
Städade på förmiddagen och var klar lagom till S kom hem vid halv två.
Sen har jag gått en lång promenad med Loke, lagat mat och slöat framför tvn.
Det finns så mycket bra att titta på nu och fler program kommer börja till hösten!

Ikväll kom ett par och hämtade ett vitrinskåp som vi haft ståendes i källaren.
Meningen var att jag skulle måla det vitt och sälja, men det blev aldrig av!
Skönt att det är sålt och har hittat ett hem.
I morgon ska jag gå lite ärenden på stan och kanske hittar jag något fint nu när jag fick ett litet tillskott i kassan. Ska även kika på Inne där jag har presentkort!

KRAMAR TILL ER


2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Här har du en till som plockat fram zinkhusen, de ger en mysig känsla på kvällen

Kram Teres

Liza sa...

Jättefint i ditt kök!
Så söt han är din vovve!

Ha en fin fredag!

Kram Liza