01 september 2012

Kalas


Idag startade jag dagen halv åtta med att köra igång ett par maskiner tvätt!
Sen åkte jag iväg och hämtade en tårta, städade, dukade, gjorde färdigt mina morots-kakor, sprang upp och ner till tvätt-stugan x antal gånger och hann precis ta upp den sista tvätten och byta om lagom tills gästerna kom vid klockan två.

Det var mamma, pappa, min bror med familj, familjen Gullquist och familjen Larsson som kom för att fira mig! Alla tyckte om det jag bakat och jag fick jättefina presenter. 
Tack snälla för att ni kom! 

De sista gick hem strax efter fem och då hann jag bara plocka undan det sista innan jag slocknade i soffan.
Där blev jag liggandes i nästan tre timmar. Trodde knappt det var sant när jag vaknade och klockan var halv nio! Men men, så är det är det varit intensiva dagar. Det var en välbehövlig tupplur!

Vad jag fått visar jag er när jag samlat mina presenter.
Fyller ju faktiskt år först i morgon, så några fler presenter hoppas jag på!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: