31 augusti 2012

Baka, baka liten kaka


Idag har jag minst sagt haft fullt upp!

När vi kommit ur sängen åkte jag iväg och handlade och fixade ärenden på stan.
Väl hemma satte jag igång och bakade till mitt lilla kalas som jag bjudit nära och kära till i morgon!
Det blev muffins med äppel och kanel och morotskakor som ska garneras med philadelphia-röra och citronskal i morgon. 
Det tog minst sagt sin lilla tid, men det är ju så mycket roligare att bjuda på något man bakat själv än köpt!

Ikväll har vi varit på kräftskiva hos familjen Gullquist!
Alltid lika trevligt och gott.

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen.
I morgon väntar tvättstugan och en massa annat fix innan kalaset klockan två!
Det kommer bli en lång men förhoppningsvis väldigt bra dag.

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: