27 augusti 2012

Projekt organisera


I helgen har jag tagit tag i projekt organisera!
Inte för att det var så värst stökigt och rörigt innan, men det känns så mycket bättre när man gått igenom allt och lagt allt på sin plats. Jag började med klädkammaren som tog mig nästan tre timmar att gå igenom alla kläder, lådor, vika allt i fina högar, rensa bort sånt som inte används och sedan organisera om allt. Sedan fortsatte jag på listan och nu känns det skönt att vara klar! 

Jag rensade bort inredning och kläder som jag ska sälja. Har lagt ut lite på Tradera och en del på loppis-sidan på facebook. Men jag har massor kvar!
Troligen åker mycket upp på Tradera under veckan.

I lördags åkte jag och mamma till min moster i Mantorp för att hämta fyra äpplet-stolar. Vi stannade och fikade och de visade oss hur det går med deras husrenovering.
På kvällen kom mamma och pappa till oss för att äta kräftor och titta på speedway!

Igår började jag måla stolarna så nu är två nästan färdiga. Tänkte måla alla två lager och sedan ett sista om några dagar när färgen torkat ordentligt. Ska köpa tyg i veckan så jag kan klä om dem också!

MÅNGA KRAMAR


Inga kommentarer: