21 augusti 2012

Sneak-peak


Ikväll visar jag er en liten sneak-peak på mitt loppis-fyndade vitrinskåp som nu blivit vitt!
Jag tänkte maskera och måla ett lager i söndags, men det slutade med att jag målade och fixade i sju timmar! Helt otroligt vad tiden flyger förbi när man är igång.

Målade tre lager med vit färg och även fast jag maskerat målade jag en del utanför, 
så fick lägga lite tid på att ta bort färg när jag väl målat klart.
Nu fattas knoppar och något mirakel för att jag ska få bort klistret från de gamla spöjsen!
Trivs jättebra med det och hoppade jämnfota av glädje när det fick plats trots våra snedtak.
Av alla vitrinskåp jag tittat på och drömt om hittade jag detta för 100 kr, det är vad jag kallar fynd!

MÅNGA KRAMAR


1 kommentar:

Johanna sa...

Vad fint det blev:) Det är verkligen kul att fynda, 100 kr var ju superbilligt!

Ha en fin kväll,

Kram Johanna