30 juli 2012

Fyra hus

Bild: Google, Fagerbodan

Ni som känner mig vet att det redan finns ganska många hus i vårt hem. Men det är bara fyra av dem som är äkta från Walther o Co, och tur är väl det för plånboken! Nu har jag dock köpt två av den stora modellen ovan och två mindre via loppis-sidan på facebook, så från och med nu är det köpstopp på hus!

Den stora modellen hade jag tänkt köpa förra året och önskade mig därför presentkort på Moster Malla här i stan, men när jag skulle köpa dem hade de slutat beställa hem från Walther o Co, så det blev aldrig av. Därför tycker jag, att även fast jag borde hålla i mina pengar, kan jag köpa dem som en sen födelsedagspresent till mig själv!

På tal om födelsedag är det inte jättelångt kvar tills jag fyller år igen den 2 september. Jag har börjat fundera på vad jag önskar mig. så ni som brukar fira mig kan hålla utkik efter tips här!

MÅNGA KRAMAR 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Hittade till dig via en vän som har bloggen Vardagskärlek :)
Fin blogg du har!

Ha en fin dag,
kram Catta

Johanna sa...

Har inget hus själv men tycker att de är himla fina:)

Ha en fin tisdag,

Kram Johanna