25 juni 2012

Ut med gammalt, in med nytt

Idag är det verkligen en sån där dag som passar sig för fix och mys inomhus. Regnet står som spö i backen och Loke var inte alls sugen på att gå en runda i morse. Det tackar jag för! 
Har precis röjt undan all disk i köket, rensat ur kylskåpet och lagat ett lass köttbullar. Nu blir det ett par avsnitt av One Tree Hill. Sen ska jag se om det finns några nya lediga jobb som jag kan söka! Måste även uppdatera mitt CV för i morgon ska jag gå till Arbetsförmedlingen och visa upp det. Känns verkligen inte behövligt men jag förstår att de vill se det, finns ju de som inte ens har ett CV! 

Jag har rensat ur skåpen här hemma och hittat lite som jag kan tänka mig att sälja. Ska lägga ut det på loppis-sidan på facebook men det kommer även upp ett inlägg här. För pengarna jag får in vill jag köpa Lexington-handdukar till toaletten. Antingen de randiga ovan eller enfärgade beige. 

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: