24 juni 2012

Färdig byrå


Jag är jätteglad för min byrå som blev så fin i sovrummet! Det är roligt när en möbel blir lika fin som man trott att den kunde bli första gången man såg den! 300 kr gav jag för byrån på auktion. Jag har målat den med en väggfärg som jag brukar använda till mina projekt. Min tanke var att sätta på skålhandtag, men låter den vara så här tills vidare! Den ger ett mer ro-fyllt intryck utan handtag... 

Husen på byrån hittade jag på Blomsterlandet för några veckor sedan. Betalade 149 kr styck för dem. Tyckte det var ett helt okej pris, i alla fall med tanke på vad man får betala för äkta hus från Walther o Co i samma storlek. 

MÅNGA KRAMAR

1 kommentar:

Johanna sa...

Byrån blev kanonfin tycker jag!

Jag målade nyss om min TV-bänk och beslagen satte jag fast först igår efter flera månader utan:) men nu var det på tiden;)

Ha en fin dag,

Kram Johanna