01 juni 2012

Sökes

Bild: Google
Jag har varit på jakt efter höga zink-krukor till köksfönstret. Det har funnits på Ljungs Handelsträdgård här i stan men när jag skulle köpa stora höga var de slut... Så har jag gått och funderat om jag skulle köpa de som var snäppet mindre istället och bestämde mig till slut för att göra det. Men när jag åkte dit igen hade de också tagit slut. Är inte det typiskt? Så nu slänger jag ut en förfrågan till er! Har ni höga zink-krukor som inte används eller vet ni vart det finns, hör av er till mig!

Herregud vad tiden går fort! Nu är det redan fredag igen!
I helgen ska jag försöka vila så gott det går. Har varit förkyld i snart två veckor och känner mig rätt sliten, så lite välbehövlig sömn kommer det bli. Ska även ta tag i att måla byrån som står och väntar på att göras i ordning! 

Igår åkte jag och mamma ut i skogen med Loke så han fick springa lös. Han var jättelycklig och hoppade runt i gräset. Det är något vi måste göra oftare, dels för att han ska få springa av sig men även för att det är ett bra tillfälle att träna inkallning! Får se om det är väder i helgen så vi kan åka ut igen!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: