27 maj 2012

Skåp och låda


Hoppas ni alla haft en mysig Mors dag! Vi var uppe hos mamma och pappa en sväng och fikade på eftermiddagen. Mamma fick en bukett syrener som doftar ljuvligt och tre kuddfodral till köket. Dock har jag beställt dem så hon får vänta lite innan hon får dem på riktigt! Tack för att just du är min mamma, mamma!

När svärmor kom upp förra helgen hade hon med sig en liten låda som jag målat vit och ett skåp som hon och en annan släkting gjort i ordning!
Först hade jag tänkt ha det i badrummet, men det var för tungt för att hänga på väggen så det fick ta plats på skrivbordet i sovrummet så länge. Det passade bra där och blev fint att förvara våra smycken och favoritparfymer i! Tack för att ni snickrade ihop och målade det till oss!

Nu är det Mästarnas mästare på ettan och snart börjar filmen Änglavakt på fyran. Tänkte se om den är värd att titta på!

I morgon börjar en ny jobb-vecka med heltid för både mig och S. Mamma har lovat att ställa upp som hundvakt de timmar vi är borta samtidigt, så det kommer säkert gå bra. Det känns i hjärtat att vara ifrån lillen men jag får tänka på att det bara är två veckor kvar tills jag slutar och kan ägna all min tid åt honom!

MÅNGA KRAMAR
Anna

Inga kommentarer: