26 juni 2012

Hus, filt och knopp


Idag fick jag hem de fina husen från Walther o Co. 
Är jätteglad att jag köpte dem då de är svåra att få tag på. Tidigare fanns de på Moster Malla här i stan men de har tyvärr valt att inte ta hem fler. Nu står de på bordet i vardagsrummet och ger ett mysigt sken!

Annat nytt här hemma är en filt köpt på Hemtex rea. Har letat efter en "finare" randig filt men de jag hittat har kostat skjortan. Den här kostade 299 kr och sen halva priset, så 149 kr. 
Till det lilla skåpet som svärmor gjort i ordning har jag köpt en porslins-knopp som passade perfekt!
Hittade den på Forma Rum.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och visat mitt CV. De bekräftade bara det jag redan visste, att det såg jättebra ut! Men nu är jag i alla fall klar med den punkten på min handlingsplan!
Har ni något tips på vart jag kan söka jobb får ni gärna hojta till!

Efter arbetsförmedlingen blev det en mysig fikastund med Julia och Carro.
Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord.
Tack för att ni finns, fina ni!

MÅNGA KRAMAR

Inga kommentarer: