27 juni 2012

Barnrum


Något det inte blir så mycket av här på bloggen är barnrum och än dröjer det nog länge innan det blir dags! Dock har jag samlat på mig inspirationsbilder på hur jag vill inreda i framtiden! Tänker mig ungefär som ovan med en ljus bas så alla detaljer får tala för sig själva. Mycket dold förvaring så man lätt kan städa undan alla leksaker i gälla färger.

 En tallrikshylla är både ett fint och praktiskt sätt att förvara fina böcker, favoritdjur, dopminnen och andra söta detaljer. En eller två söta kaniner från Maileg är pricken över i!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen (för ovanlighetens skull). Det har mest blivit sena nätter och sovmorgon för min och Lokes den senaste veckan! Men nu har vi nyss kört S till jobbet. Vid halv åtta ska jag köra hans bil till verkstaden och sen vid åtta tänkte jag ladda ett par maskiner tvätt. Senare i eftermiddag blir det troligen en tur upp till mamma och pappa för lite bus i trädgården och en långpromenad i skogen! Håller tummarna för att regnet håller sig borta!

MÅNGA KRAMAR 

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihi, vad roligt. Jag trodde nästan att det var vårt barnrum du fotat:)) Jättefint och kan lova att det är väldigt praktiskt med tallrikshyllor även i barnens rum.

Kram Teres