04 maj 2012

Tävla med Hälsans kök


Äntligen är det helg, igen!
Även fast det bara var tre arbetsdagar den här veckan känns det välbehövligt! Vi har fått lite nya arbetsuppgifter med både Hälsans kök och Naturligt Hundtugg som känns spännande.
Under sommaren kan de som köper tre produkter från Hälsans kök vara med och tävla om en värsting-grill från Weber värd 35 000 kr. Tävlingsfoldrar finns i butik, det ska jag se till!
Jag kan verkligen rekommendera vårens stora lansering Grönsaksgott. Serien består av fyra vegetariska grönsaksbiffar med smak av medelhavet. 
Toscanska biffar med tomat och mozzarella är min personliga favorit!
De kostar ca 25 kr och ligger i förpackningar à 2 st.
De tillsammans med en sallad blir en perfekt lunch om man har ont om tid!

I morgon är det megaloppis i Parkhallen och marknad. Får se om jag hittar några fynd på loppisen. Känns som jag lagt band på loppis-springandet och sparar till dyrare saker som jag spanat på länge istället. Men ibland hittar man fynd. Senast idag köpte jag en fin tunika med spets via facebook-loppisen! Nu känner jag ett sug att själv rensa ur garderoben. Tyvärr hänger det mycket där som sällan används... Kanske får bli kvällens underhållning! 

Det här blev ett väldigt blandat inlägg och jag vill avsluta med att önska er alla en underbar helg!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: