13 februari 2012

Ni glömmer väl inte

Min kärlek med vårt gudbarn Gusten

Ni glömmer väl inte er älskade i morgon på alla hjärtans dag?
Jag jobbar hela dagarna och min kärlek jobbar kväll, så vi kommer knappt ses på hela veckan. 
Vi får fira lite extra i helgen istället då S dessutom fyller år. 

Dagarna går verkligen fort när man jobbar och jag har varken ork eller lust till mycket mer än att bara vara hemma. Jag sov bort hela kvällen i fredags men i lördags var vi faktiskt i Parkhallen. Dock kunde vi lika bra stannat hemma för det var inte alls mycket folk. Söndagen gick åt till tvätt, städning och annat plock hemma. 

Idag var jag i Trosa, Vagnhärad och Nyköping. Mamma följde med mig så jag skulle slippa sitta och köra så långt själv. Det var trevligt med sällskap och vi stannade utanför Norrköping och åt på hemvägen! I morgon tänkte jag plöja av Bankeryd, Habo och Mullsjö. Förhoppningsvis blir det en bra dag!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: