08 februari 2012

Det rullar på


Tänkte kika in och göra en liten uppdatering! Ni får leva med en till bild på tulpanerna som jag fick av min kärlek och de fina zinkljuslyktorna som jag fick av bästa Julia i julklapp förra året. Hade sagt till S att jag önskade mig dem, sen fick jag sånt "vill ha begär" att jag var tvungen att fråga honom om han köpt dem eller inte. Till min besvikelse hade han inte gjort det, men ibland har man tur och jag fick dem av Julia istället!

På jobbet rullar det på, bokstavligt talat! Jag kör runt i Småland, Östergötland och Södermanland. Arbetet passar mig väldigt bra faktiskt. Tycker det är avkopplande att köra bil långa sträckor och det är roligt att gå in i butikerna och förbättra säljytorna. Synd att det bara är sex veckor men förhoppningsvis blir det längre!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: