11 januari 2012

Maileg Winter Boy Copenhagen 2010


Jag har en önskan om att den här fina Maileg-pojken ska flytta hem till oss. Gärna omgående och han får ta med sig sina kompisar om han känner för det!
Men som med så mycket annat kostar han en liten slant (ganska stor om vi vänder på det), så tills vidare får jag väl bara drömma och hälsa på honom i butiken ibland!

Nu sover min kärlek djupt och jag är uppe alldeles för länge som vanligt. Var på biblioteket innan idag och beställde hem böcker om Visual Merchandising, marknadsföring och hur man skapar lönsamhet i butik. Tänkte att eftersom det inte finns någon kurs/utbildning i närheten inom ämnet, så får jag väl helt enkelt lirka fram vilken litteratur som används och se till att den kommer hem till mig! Tänkt och gjort! Ser fram emot att komma igång och läsa lite och gnugga geniknölarna igen!

MÅNGA KRAMAR 

Inga kommentarer: